Fest hos Pennsi

FAST?
Nej men hade ju tjej middag igår med några utav girlsen från klassen, det vart as mysigt!
Efter det vart det fest i axelsberg
Är fortfarande irriterad på mig själv, varför frågade jag inte bara efter hans nummer?!

Sofia hittade iaf något mycket intressant vid morots skalningen och vi fem flickor funderade..
Vilken vill du helst ha i dig?

Vi alla var överens om gällande den högra..

Pennsikommerfåliggaikvällsnygg - skulle inte tro det!
Kukfest
Så fina ♥

OKEJ, den vänstra kepsen är min.. Den andra vette fan vart hon hitta den...
Tjena -skeva- mittbena


Har inga bilden från festen men alla dansade järnet, vart bjudna till en vildare fest nästa lördag men får se.
Shuffla gjorde jag också, snacka om vilken uppmärksamhet man fick av boysen...
FUNKART DIGGART!
Resten.. Ångest. Fin kille som faktist visade intresse och pratade med mig. Men frågade varken efter hans nummer eller efternamn.
Damn you Pernilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback