Gårdagens färgning

Tjo bröder!
Hade en halv dålig dag igår och sen så pratade jag i telefon resten av kvällen så han lixom inte skriva :(
Men nu så!
Färgade ju håret igår på egen hårvårdeeen!
Den här gången använde vi oss utav revlons färger:
-Pensla på toning i längderna o färg i utväxten-
FÖRE:

EFTER:

NO UTVÄXT!

Alltså, färgen blev väldigt röd-mörk-brun aktig vilket jag inte hade tänkt mig men det får duga lixom? Nästa gång jag färger blir det nog lila :$

Under tiden som färgen satt i så bestämde jag mig för att fan färga lörhåret!
Så det blektes
och färgades rött
PROBLEMET var att mitt löshår vägrade låta blekningen döda det.
Han vart ba lite gråmatt. Fyfan vad arg jag blev!
Så det vart lite lite mörkmörk rött men så hade jag i värgbomb så det vart lila ♥
skulle fan färgat lila istället för rött :(
Har ingen bra bild på det men.. Det vart ingen stor skillnad ändå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback