Jag hatar människor

PMS - Pernilla Mensar Sönder
Nej men jag har fan märkt nu, fa-an vad dåligt jag mått de senaste dagarna! Iof inte så konstigt eftersom jag ska ha mens på torsdag och går på nya p-piller. FEST!
Jag har vart så irriterad idag

- FÖRST imorse skulle jag skära en liten baguett mamma köpt för brödet var slut. Slinter med kniven o cuttar mig på tummen HAHA, ba AJ AJ AJ VAD ONT DET GJORDE *skölja* SÅ BRA!
Inser sen att så fort du böjer på tummen så öppnas såret o gör bajs ont. Så fick sitta o göra "tummen upp" hela resan till skolan
DÄR VI för övrigt kommer in i ett klassrum fyllt med ljus, te o BULLAR ♥♥♥♥
Seriöst Christine vilken BROR!
och ger oss ledigt torsdag och fredag SÅ DE VA JU NAJS!

- SEN hem vägen.
Är allmänt irriterad o mår illa av tunnelbanan o ska sätta mig i liljeholmen o vänta på bussen. Sätter mig på en HELT tom bänk. Efter nån minut kommer en fet gubbe o sin fru o sätter sig bredvid mig o typ flyttar sig mer o mer åt mitt håll så jag får flytta mig. Sen kommer en annan tjej och sätter sig bredvid mig OCH EN TANT SOM SKA KLÄMMA SIG EMMELAN O TYP STÄLLER SIG O DÍRIGERAR OSS ATT FLYTTA PÅ OSS!!!!!!! Det fanns jag vet inte hur många lediga bänkar det fanns där men nej nej in mellan oss skulle hon!
Jag blev SÅ irriterad. Sen börjar gubben på höger sida rota i sina fickor fram och tillbaka så jag får hans jävla luva i ansiktet, o hans armbåge.. Ursh ville skrika i ansiktet på honom. Så äcklig var det.

Funderar på att skapa en "jag hatar"


kategori


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback