Orkar inte längre

Jag har vart jätte stolt över mig själv gällande det här att dra ner på saker och ting som jag äter.
Jag slutade med en matvana jag haft sen fan jag va liten?
Varje helg köper jag alltid en 2liters cola och en chips påse, ibland mer..
Jag äter otroligt mycket vid middag och små äter OFTA.
+ jag depression äter.
Så ja man kan väl säga att jag är en matmissbrukare. Ganska rejält.
Och detta har ju satt sina spår, jag är ju en 80kilos brud idag och är ca 164cm lång.
Jag är trött på det för jag mår inge bra. Jag vill ha bort mitt beroende.
Så jag har slutat köpa den där chips påsen och 2 liters colan. Visst jag dricker fortfarande cola men mängden är ju verkligen mindre men jag är verkligen stolt över mig själv att jag ens tog det steget. Det är skit stort FÖR MIG men alla bara hackar på mig och säger att "det räcker inte"
Jag vet att det inte räcker.
Jag ville ba få beröm för en gångs skull, få höra hur jävla duktigt det var av mig..



God natt

Kommentarer
Postat av: jenny fucking hellmark

STARKT SOM FAN att sluta med en vana som du haft såååå länge!!

stöttar fan!

i think u can do this shit woman!

2011-11-15 @ 10:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback