Seg jävla bajs dag

Kul dag det var idag
särskilt när syn skulle stå o snacka om något vi verlkigen inte brydde oss om i 20 min efter vår skoltid.
Fast älskar vår lärare Christine ibland hahaha, larmet gick typ - vi visste inte om det var brandlarm eller något annat så vi sket i det o fortsatte jobba. Så såg vi hur folk började gå mot fotbollsplanen, så börjar vår lärare dra ner alla persienner.
Vi ba: Men Christine vad gör du?
Hon ba: Nej men, vi låtsas att vi inte är här! Så fortsätt jobba nu!
HAHAHA asg, så jävla skön!

Vi sminkade under frisör lektionen idag, jag sminkade Sofia och försökte bestämma mig vad det blir för färg på torsdag och hur jag ska göra med löshåret, men det är allt bestämt nu!

Har iaf fått en "prov"praktik nu på onsdag - på prov bara för att hon ska se om vi passar att arbeta tillsammans. Awkward.. Typ feta Östermalms salongen. As fin. Kommer dö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback