Seg måndag är en seg måndag.

INGET roligt har hänt.. Segt i skolan, bara sitta o lyssna o diskutera om jobbiga saker i skolan.
Sen skulle man iväg med mamma o jaga praktik o det gick ju verkligen framåt.
Saints and sinners hade redan praktikanter, på en annan salong så va inte hon som tog hand om det där så får komma tillbaka på lördag. Sen gick jag ner i en annan salong som såg flashi ut på hemsidan o fick lämna namn o telefon nummer. DET VAR SÅ PINSAMT FÖR HON SOM STOD I DISKEN GICK UT I TREAN FÖRRA ÅRET SÅ JAG BA
Eh ee.. EH HEJ TAR NI EMOT PRAKTIKANTER?
Hon såg lika chockad ut själv oba jaa eeh...
SATTEH AH..
Ska antagligen till ett annat ställe imorgon o se där även fast de bara verkade klippa balla kill rockabilly frisyrer vilket jag iof tror är bra för då får jag lixom herrklippnings biten avklarad som nästan är svårast.

Babbel babbel babbel

borde gå o sova, sov ba 2-3 timmar i natt
Det är hans fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback