skön jag eeeeeeeeeee!

Gillar att alla gillade min status på fb:
"Du vet att du har pms när: du nästan börjar gråta för att din mamma köpt helt fel chokladkaka med äcklig polka i"

Nej men for real, jag vart jätte upprörd o va nära på o börja gråta hahaha jag ville ha en helt vanlig marabou choklad kaka - så köper hon en med polka i som jag inte är så förtjust i.
Stor cola o chips påse köpte hon till mig också, alltså ångest fan helvete!

och sen min pappa!!
Det är ju middag "för familjen" hos han på lördag så vi "alla barnen" wei.. ska dit o käka.
Så jag skrev i tisdags ett sms att jag kommer på lördag - så fick jag svar IDAG!
"Va mysigt att du kommer vill du sova kvar? :P"
FÖR DET FÖRSTA: Vadå sen på att svara? Tack för den. Märks verkligen att han pioriterar andra saker före mig.
OCH FÖR DET ANDRA: Vad är grejen med smileyn? Varför skickar min pappa en ":P" smiley till mig?!
WHAT THE FUCK?

Älskar allt. Mest av allt älskar jag att jag är ledig imorgon, har ff och ingen att va med vilket betyder att jag ska nu ladda ner massa skräckisar så jag har, laga fet mat o bunkra upp mig med massa fetto grejer att hetsäta o gråta imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback