Hur hade jag det i Trollhättan

Jag har ju inte orkat blogga speciellt mycket under min tid i Trollhättan.
Det var riktigt dålig signalstyrka i älsklings lägenhet så allt gick jävligt segt.
Men nu är jag hemma igen och tänkte skriva lite om hur jag hade det!

Egentligen finns det inte så mycket att skriva, i Trollhättan händer det inte mycket när man är under 18!
Men vi har vart mycket med hans kompisar, druckit och haft det mysigt!
Lagat god mat, gått ut och käkat på O'hlarys på månads dagen ♥
Vi åkte till Junkyard
Har spelat dead island (as grymt spel f.ö!), har färgat hans systers hår, m.m.
Det har vart helt okej och riktigt mysigt, saknar honom as fuck just nu men det är skönt att va hemma. Har trotts allt saknat min familj och mina djur. Mitt rum. Mitt Stockholm.
Han kanske kommer hit om två veckor, vi får se. Saknar honom. Saknar. Saknar.
Fixat wow till mig har han gjort också. Vilken karl! Nu har jag verkligen inget liv men har något o pyssla med iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback