Plocka plocka plocka

 
Kom hem för en stund sen efter att ha vart i skogen och plockat blåbär med mamma och hennes kompis.
Vi kom dock på mitt i att det var allsång så vi körde svtplay och det funka riktigt bra faktiskt!
 
Så vi plockade väl runt 3-4 liter blåbär? Asnajs!

Dock på hemvägen hade jag en hemsk upptäckt..
Jag tyckte att det kliade och stacks lite konstigt på magen och sen när jag väl kolla vare va..
EN FÄSTING!!!!
 
Panikångestattacken som uppstod....... Jag driver inte jag höll på o börja gråta för jag tycker det är så himla vidrigt. Typ som löss?? små äckliga djur som sätter sig och suger blodet ur en. Fy-fa-an!
Dock är den bortplockad nu :( mamma fick dra bort den medans jag stod och höll för ögonen..

Kommentarer
Postat av: † ELIN CECILIA

nive med blåbär :Dq

Svar: as nice ;)
Pennsi

2012-08-14 @ 23:31:52
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback