TAGGAR PRIDE PARADEN

 
 
Eller något..
Känner mig helt död, har inte sovit alls bra och drömde att jag missade paraden för jag hade råkat stänga av min väckarklocka. Jag visste ändå att det var något fel i drömmen eftersom jag hörde min syster och mamma prata, men de är ju inte hemma? De är ute på landet..
Sen vaknade jag och insåg att allt bara va en dröm!
 
Är inte alls taggad dock med tanke på hur mitt hår ser ut. Men det är väl ändå okej, lär ju inte bli lika utstirrad idag som igår när jag va inne i stan och köpte löshår...
 
Nu ska jag platta mitt hår och förbereda frukost, Sofia och hennes kompis kommer hit och så ska vi fixa oss tillsammans. FeeEEssSST!
 
Någon som ska in och kolla på paraden? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback