taggar till

 
Sitter och taggar till inför imorgon, planerar och fixar naglarna.
Har haft i en platina inpackning i håret så mitt överhår är typ vitt, och underhåret har fått sig en lite mer "kallare" orange look :)
 
Hoppas verkligen på en fet helg och att jag kommer ha kul. På söndag tänkte jag mest ta det lugnt, får se om vi hittar på något med familjen eller om det blir o va hemma. Fast mamma började fråga om jag hade något planerat "eller om vi ska ta med dig nånstans"
Jag: Vart då? Helvetet?
Hon: Nä det är nog snarare himmelriket för dig.
Vet inte om det var en hint, men jag har lärt mig att inte hoppas på för mycket även fast jag gärna skulle vilja!
Men vi får se, hon verkade iaf kunna följa med mig till swahili bobs tatuerings studio någon dag i veckan då ingen annan verkade vilja följa med mig!
 
 
 
Nu ska jag fixa klart och gå o lägga mig, ska upp tidigt och fixa.
Så god natt med er ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV/ Köp :D Så jäkla tuff!

2012-08-23 @ 23:19:00
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback