Up and down.

 
Mitt humör går verkligen upp och ned just nu och jag måste sysselsätta mig själv hela tiden.
Imorgon börjar mamma jobba så har vart och hämtat Katla eftersom jag inte vill va själv.
Ska städa lite här hemma och göra det fint. Har nyss skruvat ihop lite nya möbler vi köpt och nu sitter jag och kollar vilka jäkla skor jag ska beställa!!! Jag kan ju verkligen inte bestämma mig och nu är jag helt körd då jag hittade ett par platåskor med leopard på!!
 
Visst är dom snyggaaaaaaaaaaaa!
Jag är ju så svag för leopard...
 
Annars var det om jag skulle ha vita eller svarta :( Vet inte :( Vill bara att någon ska  bestämma åt mig....

Kommentarer
Postat av: Wendy

Jag tycker du ska ta dom i leopard^^och sen tror jag visst att någon där ute vill gå ut med dig när du fyllt 18, om du vill kan vi dra på rocket room på rockabilly i november? Ska bo i stockholm i 3 månader ungefär, fast jag vet ju inte vars exakt jag ska bo, men ska jobba på SVT.
Leopard iaf^^

Svar: Hehe ja dom i leopard är beställda nu ;)fan vad najs ;) vi får la se
Pennsi

2012-08-13 @ 17:26:39
URL: http://wendylou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback