HARD WORKWORK

 
Maah slutjobbat på två veckor om jag inte blir inkallad, tycker fortfarande om mitt jobb väldigt mycket!
Hade dock min första otrevliga kund idag bara för att hon inte kunde förstå svenska :S.. Jag menar jag frågade verkligen klart och tydligt men hon ändrade sig hela tiden och rent utsagt sa att jag var dum i huvudet så jag höll på o börja böla där en sekund men efter ett andra par trevliga kunder så var allt bra igen!
Så nu i veckan blir det och boka tatueringstid :D Sen måste jag åka och shoppa julklappar.. Vet dock inte hur fan jag ska hinna med det men det löser sig förhoppningsvis!
 
Det blir inge alls roligt bloggande just nu, ni får ursäkta mig! Bjuder på ett par bilder från min förra projektdag, inte helt nöjd med resultatet men det duger la :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback