Dagens lycka <3

När mamma kommer till salongen, ja då blire shoppning!
Bamboo "Plumping strand expand" - Får håret att "lyfta" och kännas tjockare, är även färg bevarande.
Fick för 197:-
Och till min stora lycka, kärlek på burk ♥
Fick för 114:-
Elev priser = Kärlek
So shinyy

Och shoppandet fortsatte till nacka forum.
Det är som ett träningspass att pröva kläder, fan asjobbigt får ju inte på mig skiten..
Bara jag som tänkt på hur låga i grenen Gina tricots jeans är? Du skulle ju få platts med en fet jävla baguette mellan bena för det finns så mycket platts och det går lixom inte att dra upp jeansen heller.
Hatar att prova jeans, gick in på Vera Moda för de hade as fina highwaist jeans.
Prövade ett par L/XL och fick inte på mig dem. Slängde ut skiten från provrummet och drog hem.
Det känns så skönt, älskar att shoppa kläder ♥
Folk säger att tjejer ska ha kurvor, men då kanske det är dags att börja göra kläder som man får på sig?
Det är en STOR orsak till att jag vill gå ner i vikt. För att kunna köpa kläder utan att gråta över att du inte får på dig den största storleken.

Fick iaf hem det här
AC/DC linne från gina tricot 149:-

Sedan ett par highwaist jeans ändå från gina tricot som jag tillslut fick på mig, men även de är as låga i grenen.. Men men, har inga andra brallor..

Kommentarer
Postat av: MALIN

åh, måste bara hålla med dig angående det där att folk säger att tjejer ska ha kurvor men ändå finns det inga kläder som är gjorda för tjejer med kurvor - snacka om dubbelmoral!



skulle göra vaaaad som helst för det där AC/DC-linnet, men det verkar vara helt slutsålt i varenda Gina Tricot-butik... typiskt :(

2012-02-23 @ 00:40:35
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback