Fredagens skit

Vart lite upptagen, kom hem sent och så var det QX galan och allt o det vill man ju verkligen inte missa! Sötnosarna!! Vill också få vara med :(
Men här kommer en update!

Den här jävka skitkalla äckel dagen började riktigt dåligt. Jag tänkte igår att nä nu jävlar ska jag gå o läga mig "i tid" ah vid elva men lite i tid för mig.. Hehe..
Så vaknar jag och får tanken ba att SHIT JAG ÄR FÖRSENAD! Kollar på klockan och ser att den är 01:00.
I was like, NÄE NU GÅR KLOCKAN FEL! JÄVLAR!
Så kollar jag fb o allt är ju lixom, från ett tiden så jag ba jaha.. Då var den väl ett då..
Somnar om och "hack" vaknar o somnar lite då o då tills klockan ringer. Så va ganska förstörd imorse och har vart hela jävla dagen, bajs trött!
Så hade vi revlon genomgång idag, Marco va här o pratade om stylemasters produkterna lite mer med oss.
De e alltid mys.

När jag kom hem efter en runda med mamma i globen (skulle köpa mat till Gucci men de hade inga syrsor så hon fick tre zophobas, får köpa imorgon istället :() så åt vi o kolla på adam live, sen gick jag och stor mös!
Vi har ju fått våran toktumlare nu så mamma satte på en maskin så det blev ju alldeles vart o mysigt i badrummet så jag passade på!
Testade min orofluido inpackning, gjorde en liten ansiktsmask, rakade benen med mitt raklödder jag fick från praktiken (fan de stank ju verkligen man, det sved i ögonen!) OCH så gjorde jag ett fotbad med aloeveras produkter.
Det är verkligen underbart, speciellt när man stått eller gått runt och har ont i fötterna.
Man tar en liten balja o fyller med hett vatten, sen trycker man i lite heat lotion och tvål (med aloe vera i, helst forevers;)) AS MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback