Let's go bandana!

Jag har inte tänkt på det tidigare men oh god I love bandanas.

Åkte in till stan o köpte två nya idag bara för att.. Slösa lite pengar?
Två bandanas(78:-), nagellack(30:-) och lösögonfransar(69:-)
Det gick på nästan 200:-. Jag hade 300:-..
Dags att skaffa sig ett jobb kanske? Iof hittade jag 20:- på bussen så det känns lite bättre nu..
De här köpte jag dårå:
39:-/styck på shock
Min hela super duper coola samling:
Och mer blire fan! Ska försöka ta mig ner till Sivletto sen någon gång när jag börjat praktisera igen, tänkte fråga stylisten där vad man ska ha i håret för att göra såna där yber coola uppsättningar.
Färgar ju håret nästa torsdag så det kommer att bli awesooooome!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar jättebra i bandanas, men hur knyter du dom på det bästa sättet? :(

2012-03-01 @ 12:42:23
Postat av: Pernilla

SV: Tack! Nja alltså inget direkt speciellt sätt :O

Spänner åt dem dubbelt och vrider dem åt de hållet jag tycker se bäst ut ;)

2012-03-01 @ 22:40:01
URL: http://pennsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback