Ser verkligen fram emot helgen!

Eller?..
Alla ska festa o ha så mysigt men jag verkar vara så jävla tråkig/elak/utfryst så nej man är inte bjuden. Men inte ska man va ledsen för det? Nej nej! Att va hemma i samma jävla lägenhet som vanligt med två tjatande kärringar äv väl något att se fram emot?
Min föräldrar älskar att jag inte är ute och festar som alla andra. Det är bra att jag är hemma, jag menar jag har ju hela livet på mig att dricka mig full, ha kul med mina kompisar o göra massa misstag.
Att sitta hemma o lipa framför facebook är något alla 17åringar borde göra en fredag och lördag kväll.
Folk undrar sen varför jag är deprimerad. Är inte det ganska uppenbart?
Sen säger dem "men gå ut o umgås med dina kompisar då!", mina kompisar? Vilka kompisar? Dom försvann tillsammans med mitt liv!
Men ensam är stark, eller hur?


Idag hade vi bara en frisör lektion bara, vi skulle testa revlon style masters produkterna på varandra men.. Det gick väl sådär. Det va ju inte direkt några kreativa grejer och jag tyckte väl inte att jag lärde mig nå speciellt på det.
Efteråt så fikade vi! Christine gjorde semlor till oss, as gott!

Kommentarer
Postat av: Keela

Och jag blir irriterad på folk som lägger sig i saker dom inte har med att göra. Allas hår är olika och proffs är det som fungerar bäst på mig.

2012-02-17 @ 14:03:08
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback