Fan. Damn. Osv.

Ja vad fan alltså..

För det första så hatar jag att ringa personer som man inte känner och ska prata seriöst med.
Det andra är när det visar sig att personen verkar dryg och.. Jag vet inte.. Inte posetiv, uttråkad?
Det gör mig bara mer gråtfärdig. Ville bara få lägga på o stor böla gråta o aldrig mer träffa människan.
Men så bestämmer man "jarå! Jag kommer förbi imorgon!" As glad wei..
Helvete. Gräv min grav, för imorgon är det min tur att få vila från denna otroligt grymma värd.

Nej men detta med o jaga praktik tar knäcken på mig. Det blir ju fan aldrig bra man får ju ba slava vart man än går.. Kanske lite roligare på det här stället.. Men får se imorgon! Skriver jag inte på över ett år så är jag i himlen.. Eller... Kanske helvetet. Jag vet inte det är mig en gåta!
Mamma ska följa med så hon kanske räddar mig..

God natt, ska försöka sova bort huvudvärken nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback