proloroor

Hejjjjjjj vilken seg helg det varit! Inte för att jag brukar ha händelsefulla helger.. Men.. Äsh..
Idag har vi fixat så mamma sover i vardags rummet, min syster i mammas gamla rum och jag.. Har mitt för mig själv igen ♥
Nu längtar jag mer än innan att få flytta hemifrån..
På ett sätt så känns det väl mysigt att ha syrran hemma igen men å andra sidan.. Det va ganska lugnt utan henne i huset och hon kan hacka en del på mig, men men! Syskon kärlek!

Sen nu när händerna börjar bli sådär äckligt torra o naglarna ba knäcks av pgr av kylan så såg jag till och pyssla om dem lite innan jag drar iväg en ny vecka då jag förhoppningsvis kommer gå i skolan och inte ligga hemma och vara sjuk..
Hade händerna i olivolja (jätte bra om man har torra händer och nagelband) och satt med det i någon halvtimme!
Nu ska jag lacka på mitt sally hansen "diamond strength" lack som hjälper till att stärka naglarna ;)

Har ni några bra tips såhär inför vintern för att hålla era händer och naglar fräscha? :)
Let me know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback