Time to

Go to sleep!

Har inte gjort ett piss idag, legat framför tv:n o små ätit så usch nej jag mår piss nu! Skäms! Har börjat hata känslan av att vara mätt så ska bli skönt med att sova bort allt.
Har verkligen ingen aning om hur morgondagen kommer se ut men ska bli skönt att få bli sysselsatt igen! Blir enklare att hålla sig borta från allt ätande.

Har iaf lyckats klara en uppgift på min lista! Wow poäng till mig.
Kanske glömt o skriva det men har skrivit en "att göra lista - 2012"

1. Städa & mysa till mitt rum
Vilket jag gjort så gott jag kan! Visst, väggarna är tomma o äckligt vita men det fixar sig med tiden!

2. Skriva CV o lämna till Jörgen.
Har hört att dem behöver folk till hans ICA så lika bra man testar o söka!

3. Skriva brev tillbaka till Alexander.
Well, fick brev förra veckan från en kompis som hamnat lite illa till. Men kan jag inte berätta..Måste skriva tillbaka till honom iaf!

4.Fixa headern till bloggen.
Ja alltså sorry! Måste fixa till den, ska ba få hjälp med o fota nå bra skit o fixa i ps så lovar jag att den kommer upp snart!

5. Gå en fotokurs.
God.. Det behövs!

6. Gå ner 20 kg (minst 15) innan jag fyllt 18.
Jag jobbar på det!

7. Träffa "the love of life".
Går åt helvete!

8. Vara en bättre vän.

9. Skita i idioter.

10. Be a queen of fucking everything!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback