Top model<3

Jag älskar verkligen top model, idag var det ju premiären av den svenska som jag nu ska försöka följa! Det ska bli intressant o alla är så fina :D men vilken attityd vissa har, shit pommes..

Var på ikea idag o köpte lite grejer, ben till min säng nytt kudd fodral till min stora kudde o doftljus.
Ganska skönt o slippa ligga nere på golvet och jag hoppas att det hjälper till att göra sängen lite mjukare. Men vågar ju fan knappt röra mig i sängen, känns som att bena ska gå av haha ;)

Satte även upp min affisch från sivletto, tyckte den va ganska ball ;)
Nu ska jag göra matlåda till den kommande praktik dagen imorgon, snacka om att jag är nervös! Han är skit läskig, varför ska alla duktiga vara det för? Känns som att han ska slå mig o skrika på mig så fort jag gör fel..
Vi får se, Christine (min lärare) sa att det bara är att gå om det skulle va något haha! Skönt att nån förstår..
Börjar 10.15 "och kom I TID".. Sir yes sir!
The big T's here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback