A redheads best friend.

För att hålla kvar det röda så länge som det bara går eftersom jag misstänker att färgen kommer kanske gå ur ganska fort så passade jag på o köpa en färgbomb.
Revlons är absolut de bästa man kan hitta!

Revlon nutri color creme 600 - För oss kostar de fan bara 120:-
Jag trodde de kostade mer så jag vart chockad! I vissa salonger går de ju för 300:- har man sett. Men de har ju blivit jätte populära!
Men vad är en färgbomb?
Det är ett balsam med massa massa pigment i som kan va bra att tillsätta vid varje tvätt för då håller sig färgen fräsch och fin mycket längre. Dessa finns i massa olika färger att välja emellan.
OBS! De färgar av sig i duschen och badkaret nå otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback