Glad brud!

Alltså jag blir riktigt glad, börjar få så mycket besökare o folk som kommenterar o ställer frågor! Jag tycker det är jätte roligt, fortsätt så :D

Idag så hade mamma tagit ledigt från jobbet för att ha "sportlov" med mig och vi skulle göra sånt som jag ville göra!
Tror ni det vart så eller?
Nej.

Vi åkte till babyland och kollade på saker till min gravida syster.
Sen gick vi på bio som min mamma och syster ville se. En gång i Phuket. Helt okej.
Sen åkte vi till Huddinge o kollade på en barnvagn till min syrra som hon sedan bestämde sig för att köpa så vi fick lov o hämta ut pengar o sen åka o köpa vagnen.
Gissa va det va sen? Jo, baby kväll på babyland. Massa reor. Massa galna gravida kvinnor, + andra kvinnor med småbarn.
Precis vad jag ville och älskar.
Det bästa av allt va kön till skit affären. Här snackar vi konsert kö.

Tänk er denna kö x3 i kylan i 30min.
Underbart. Men vad gör man inte för sin syster?
Jag kommer bli världens bästa moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback