God morgon mina pinglor!

Stannade hemma från praktiken idag, vågade inte gå dit ifall jag skulle bli dålig under dagen och behöva säga att jag kan ha halsfluss, min handledare skulle bli tokig! Så nä jag stannar hemma och vilar idag också :)
Sitter och håller på med mina naglar just nu, de börjar bli så långa o starka! Så det gäller att pyssla om dom ordentligt nu så de inte går av.

Imorgon kommer det va skön mysdag i skolan! Egen hårvård, allas favorit. Så¨då blir det att fixa till barret! Ska bli så skönt o få slippa det pissgula håret ;)
Vilken färg jag ska ha är mig ännu en gåta.. Rött? Platina blont? Lila?
Well.. Vi får se vad det blir helt enkelt! Spännande va? ;)
Nu ska jag fortsätta och putsa o lacka naglarna innan jag går ut en sväng med hunden i det fina vädret!
Se om min syster kommer hem igen, hon måde inte så innan hon drog till jobbet. Hon börjar verkligen se gravid ut nu också! Hennes mage är så mysig o peta på :D
Ska fortsätta o pilla på bloggen också.. Det går inte så jävla bra haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback