Grr...

Tjejer som ska va så jävla missnöjda med sina kroppar ska bara hålla käften.
Jag blir så irriiiiiiiiterad av o läsa hur missnöjda de är när de är så jävla smala och fina. Jag önskar dem verkligen döden i fetma.
När man själv mår så jävla uselt, är så jävla mobbad och försöker verkligen gå ner i vikt.
Vill hoppa från en bro.
De säger att en tjej på 162 ska väga 54kg. Att det är normalt.
Då har ju jag fetma och är nära på o dö. Hej här kommer jag, ett fetto på 164 och väger 80kg! Yey!
bild från i somras

Kommentarer
Postat av: ina

Men alltså.. fattar inte? FOlk gnäller över hur dom ser ut, och allt sånt. Folk blir inte nöjda någongång.



skulle helt ärligt dö för att få se ut som dig.

2012-03-06 @ 21:51:05
URL: http://imperiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback