Killar man vill döda

Jag blir så JÄVLA jävla jäkla trött på killar när det gäller deras sätt att sitta på bussen och på tunnelbanan..

Som idag på bussen hem från liljeholmen. Sätter mig vid ett "fyra mannars" säte och så kommer det två killar och sätter sig mitt emot mig

FÖR DET FÖRSTA så glor båda som om jag vore något jävla byte - euw..
SEN så glor killen framför mig lite extra när han väl har satt sig och bena brett isär och det blir sjukt jävla trångt. Tror ni inte att han SJUNKER.LITE.EXTRA ner i sätet sen eller? Sätter sin fot på kantet precis under mitt säte lite extra nära mitt ben. Obehagligt.
HATAR närkontakt med människor. Killar. Jag inte känner.
Så satt han hela resan. As skönt, jag menar att sitta och knipa ihop benen är mysigt och inte alls jobbigt i typ över en kvart!

Eller vad säger ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback