Blogg äckel

 
Har försökt nu hela kvällen med o försöka fixa över presentations & kontakt boxen till andra sidan av inläggsskiten men det går verkligen inte :) Så ursäkta om bloggen sett något helkonstig ut under kvällen!
 
Ja vad har hänt idag?
Skola - klippte skägg och påbörjade en herrklippning på docka men sen var jag tvungen o springa iväg till min jobbintervju på kungsgatan och ja.. Jag tror det gick bra? Man vet ju fan aldrig! Men någonstans så har jag en aning att.. Det blir nog jag den här gången.

SÅ haha har kollat efter lite inspiration till min tatuering nu, allt är ju inte helt klart men jag tror jag börjar komma någon vart! Sen ska ju självklart min svinduktiga tatuerare få fantisera fram en slutbild.. ÅH DET KOMMER BLI SÅ BRA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback