Glad & deprimerad

Glad för att ha fått en arbetjsintervju på måndag hos sf bio. Det skulle betyda jättemycket för om jag fick det här jobbet och jag skulle jobba som en idiot då det är en sjukt bra lön och verkar vara ett asroligt jobb.
Har tänkt lite.. Får jag kommer kommer jag kunna göra klar min halva sleeve i februari och det skulle göra mig så jävla lycklig.
 
Deprimerad för att jag känner mig sjukt ensam just nu, det handlar inte om vänner längre. Nu vet jag äntligen vart jag har dem, men har insett nu att alla är fan kära och har förhållande. Vad hände med min prins?
Jag antar att man inte ska önska för mycket.. Kanske inte är menat att jag ska ha någon, var ju trots allt 4år sen jag va kär nu.
 
Starkast ensam eller hur?
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

du har i alla fall varit kär..

Svar: Känns som ingen gång. Minns ingenting.
Pennsi

2012-11-11 @ 18:13:56
URL: http://sofiastarstrukk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback