Untz untz

 
Intervjuerna rullar in som det ska nu?
 
Var ju på arbetsintervju hos sf idag och påvägen dit så ringde mcdonalds från kungsgatan 4 och ville att jag skulle komma på intervju! Desperat som jag är och tackade ja.. 
 
Intervjuen hos sf var lite speciell, två timmar lång så man var helt slut efteråt!
De testade verkligen en och skulle göra massa övningar o låtsas presentera en film. Minns inte ens hälften av vad jag har sagt och nä det känns inte bra haha! Men skulle skicka referenskontaker så vi får väl se.. Jag har gjort det iaf och imorgon har jag en till vilket känns bra då jag tror att jag har en stor chans o få det jobbet. Men vi får se!

Vill bara ha jobb nu så jag kan tatuera mig ♥

Kommentarer
Postat av: bbj

grattis till jobbet! och du är hawt, även fast du ej är på denna bild ;) ännu!

Svar: Uhm tack?
Pennsi

2013-02-24 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback