Ahoj

Förlåt för dålig update, är hos min pappa förtillfället och är utan kamera så det blir inte så himla mycket gjort.
Är dessutom sjukt jävla trött och uppspelt. Längtar hem till Östberga för jag vantrivs verkligen här i Segeltorp..
Har knappt något rum o va i eller trivs i, hemma hos mamma är jag nästan ALLTID i mitt rum o hänger. Nu känner jag mig mest vilsen.
Men men, det får vara så för tillfället! Imorgon är det praktik vilket jag verkligen inte har lust med! Inte nu! Iof har jag inte lust med nånting just nu. Anti-leva.
 
Mer updates kommer det nog inte bli nu innan helgen eftersom jag ska med ut till landet dessutom!
Blö, hata mig gör det! Nej men jag får väl ta o sätta ihop nå roligt nästa vecka.. :(
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback