En god nyhet!

 
Hej mina kära läsare!
Förlåt något förjävligt mycket, men tog fan långledigt från bloggen och nu ska jag berätta varför.
JAG HAR BLIVIT MOSTER!
Visst låter det gammalt?
Förra onsdagen så födde min enda storasyster en liten pojk. Eftersom min mamma fick vara den som tog hand om henne (pgr av en svårare förlossning än förväntat) så fick jag bo hos min pappa sålänge och kom hem igen i söndags.
Som jag skrev tidigare så har jag INGENTING hos min pappa och vi var dessutom ute på landet hela helgen = inget internet så har inte kunnat bloggat helt enkelt.
Har vart jätte trött och oinspirerad till att blogga något sen min hemkomst men nu börjar jag få tillbaka feelingen, så nu så!
 
Har en ganska full helg framför mig kan man väl säga? Har lite som jag ska göra, bland annat gå ut på lördag!
Herregud hur fan kommer det gå.. Kommer skämma ut mig eller något :D
Men men, nog om detta. Hinner inte göra något värsting inlägg, blev ba en wall of text men imorgon.. Okej??
 
BRA!
Ses då, puss på er!!

Kommentarer
Postat av: linda

Åh vad söt han är! :D
GRATTIS! :D

Svar: Visst är han?? :DTACK!!
Pennsi

2012-09-12 @ 00:30:33
URL: http://faceandbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback