Glad tjej!

 
Efter denna dag så är jag glad fastän dagen började helt jävla kaosigt!
 
Vi hade kunddag och jag fick självklart den otrevligaste kunden.
När jag stod o blanda färg kom en tjej i min klass fram till mig och berättade att min kund hade frågat henne om jag verkligen gick i trean.. Jag hade inte ens börjat göra något lixom.
Sen när hon skulle betala tyckte hon att det vart för dyrt, 300:- för en färgning och klippning alltså.. Kom igen.
Min handledare skulle ta över 2000:- för en färg och klippning. Det är så himla otacksamt.
 
Men sen vart det bättre, fick göra sidecut på den här urgulliga tjejen som en annan i min klass hade gjort rosa dipdye på men vågade inte raka henne så det gjorde jag! Hade hela ettan som stod o glodde på mig haha :D
 
Efter skolan mötte jag upp min mamma i gröndal för vi skulle till tatueringsstudion och prata lite om min tatuering jag vill göra, fick tid redan nästa fredag klockan 15.00! Snacka om taggad brud! Det kommer bli så bra :D men det kommer ta tid innan den är helt klar (vill ju egentligen täcka hela armen) men men jag är jätte glad!!
Hon var skitsöt också för jag berättade att jag hade skrivit på fb o frågat när hon var i studion och hon ba"Ja, det va du som va pernilla sockersöt va? Jag skriver det här i allmenackan så jag kommer ihåg!"
Ba hehehe :$ jah..
 
Sen på söndag ska jag dessutom till ett stall och kolla på en häst som jag kanske ska bli medryttare på, en skitfin polle som min gamla ridlärare har. Frågade helt random på fb om hon behövde hästhjälp och ja sedär! Ser verkligen fram emot det och att få komma igång igen! Hästar är ju verkligen bästa avslappningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback