Nu är hösten här

 
Kan man bli mer deprimerad eller? Det har regnat fan hela dagen, glömde dessutom mitt paraply så livet har verkligen vart på topp idag!
Hade brandövning första vi gjorde lixom, då vare ba o gå ut och ställa sig i pissregnet! Kunde inte ha tajmat skiten bättre.. 
Längtar inte så värst mycket till imorgon heller, praktiserar 11-20 så det ska bli fest! Skulle färga min handledares kompis som tydligen har jätte tjockt och långt hår, älska livet!
Snart helg iaf, då blir det festa och tatuera mig ♥
Jaa jag tjatar för det ser jag verkligen fram emot! Det ska bli så jävla fett, äntligen!
Sen på söndag blir det pyssla häst :D
Fan vad jag älskar helger, skolan är verkligen inte rolig nu alltså men det är väl som min lärare sa till mig på utvecklingssamtalet haha jag blir hösttrött. Same thing every year, skönt att någon märker det iaf..
 
Nu ska jag leta inspiration till vårt projektarbete vi pysslar med i skolan, ska göra en tidning då alla i vår grupp ska göra en frisyr, en nageldesign och en sminknig som vi sen ska visa och skriva om hur vi gjorde i tidningen.
Fiesta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback