Pennsi with the diamond tattoo

 
IDAG MÅR MAN!
Nämen jag mår fan bra idag även fast jag va ute igår + tatuerade mig. Är mest trött och seg, vaknade runt 12 av att grannen borra så de va underbart.
Duschade och tog bort plasten runt armen idag och kolla vad fin den är ♥
Jag är verkligen JÄTTE NÖJD, längtar tills jag har råd att fortsätta på den.
 
Igår va jag ute på vift! Först vart det nattklubben Amnesia, ville verkligen inte dit egentligen eftersom jag vet att det bara hänger miffon där men vart dit tvingad för att "checka läget" och fyfan det sög verkligen! Äckliga killar på dansgolvet som tog på en, greppade tag i en och juckade vilt mot en så fort man vände ryggen till!
Jag och en annan tjej i sällskapet fick nog och gick till Harry B james istället, hon fixade in oss gratis FÖRE ALLA I KÖN! Snacka om att folk såg sura ut haha! :D Kände mig så jävla VIP och det var mycket roligare där. Snygga killar överallt och fet jävla musik! Som det ska va ;) så ja, kvällen vart lyckad trots allt kaos!
 
Jag tror jag aldrig kommer att gå med på att gå ut till en sån nattklubb som Amnesia igen, det funkar verkligen inte för mig och jag mår verkligen dåligt. Det är tråkigt att man inte har fler kompisar som gillar såna ställen eller som trots att de inte gillar rockklubbar - följer med ändå.
 
Vill verkligen ut snart igen men det lär väl dröja.. Skaffa jobb Pernilla?

Kommentarer
Postat av: Wendy

Jag säger bara, håll tatueringen återfuktad som bara den, jag smörjde på med mkt bephanten och plasta in med vanlig smörgåsplast, för annars torkade den ut när kläderna sög åt sig all fukt :P
Kul du är nöjd med din första tattoo ^^

Svar: Du vet, man får en liten lapp med sig hem från seriösa tatuerare där det står vad man ska göra. Smörjer in så fort jag ser att den ser torr ut men man ska dock inte plasta in den igen... Speciellt inte med plastfolie som du har hemma eftersom huden inte kan andas då.
Jag är supernöjd!
Pennsi

2012-09-30 @ 03:06:25
URL: http://wendylou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback