Längtan.

 
Veckan har gått segt fram, det är väligt mycket man längtar efter så jag antar att det har hjälpt till..
Längtar till imorgon (lördag) och tills på måndag ♥
 
Imorgon är det hemmafest i S-torp, en gammal vän som fyller 18 så då blir det partaj! Alla är grymt taggade och jag tror att det kommer bli riktigt riktigt kul. Ska bli skönt att få glömma alla bekymmer för en kväll.
På måndag är det dags! Då ska jag sitta och plåga min hud i 4tim och det kommer bli så bra! - Bara linjer dock, färg läggs den 13 mars :)
 
Idag var jag ute i stallet o pussa på Hermis, lilla korven! Ridningen gick inte så jäkla bra haha, vid såna tillfällen så inser jag verkligen hur mycket muskler ridningen verkligen har gett mig. Herman fick för sig att leka rodeo, jag vet inte han är som han är och kan inte riktigt bocka.. Studsa och hoppa rejält gjorde han iaf och jag kände ba att shit, nu åker jag av. Jag vill inte trilla ner i snön. Men, jag höll mig kvar! Har ont i huvudet och i ryggen så det var ju måttligt lyckat. Men men, han är ju trots allt bara 5år, alltså en trotsig tonåring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback