2012

 
Kanske ska skriva en sådan 2012 utvärdering precus som alla andra, men vad har jag att skriva egenltigen?
Det här året har vart precis lika kefft som alla andra, mera bråkigt? Och ensamt.
Det har haft sina två stora moments som jag aldrig kommer att glömma
 
Då jag fick en ny liten person i mitt liv...
 
Samtidigt som en väldigt viktig försvann..
 
Jag vet inte vad jag ska skriva.. Nej det har inte vart ett bra år, mycket har med Stellas bortgång att göra fan mina bästa vän. Det är så jäkla tomt hon har ändå funnits där hos mig i nästan 12 år. Hon var min trygghet och mycket försvann med henne..
Mycke tårar har det vart detta år men ändå har jag lärt mig jäääätte mycket och jag blir bara starkare och starkare vilket oroar mig lite..
 
Jag hoppas på ett lyckligt 2013, jag orkar inte vara ledsen mer nu
 
Studenten nu kör vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback