Inget liv

 
Har lyckats bli grymt jävla förkyld!
Som igår efter släkt middagen fick jag skynda mig in i duschen och skålla mig varm. Mina fötter var alldeles kritvita och blodådror jag fan aldrig sett förut syntes. Det var hemskt! Men jag slängde på mig min onepiece och la mig i sängen och började kolla på sinister - kom bara halvvägs då strömmen i hela Östberga försvann igen :)
Tror ni jag vart rädd eller? Mitt i en spännande ögonblick och allt bara släcktes ner. Hade det inte vart för att mamma var hemma så hade jag fan flippat ur! Haha så feg är jag :D
 
Så idag har jag bara tagit det lugnt, legat i sängen och spelat resident evil 6 
 
Redan beroende och snart klar med första delen verkar det som :( RE6 är ju uppdelat i två precis som med 4an vad jag fattat det som, ändå så är upplägget lite små mer komplicerat än 4an o 5an! Jobbig vapenväska och tråkigt skills system. Men men, själva storyn är ju precis lika intressant som de innan! :)
 
Nu ska jag försöka sova, min näsa är helt igen täpt så blir nog dessvärre ingen bättre sömn inatt heller! Då blir det att stanna hemma från skolan, oj så tråkigt ;)
 
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback