Studenten

 
Allting närmar sig nu så det har vart ganska mycket - därav den grymt dåliga uppdateringen.
 
Jag är ganska glad dock överlag. I söndags så var det en stor dag för mig eftersom jag hade gesäll prov Del 1 inom frisör. Jag trodde aaaaaaldrig att jag skulle klara det, jag var så sjukt nervös och jag kände mig så oförberedd så jag körde på. Tänkte inte så mycket för jag tänkte "äsch, kommer kugga på allt ändå men hoppas jag åtminstone klarar 4st moment"..
Istället så klarade jag alla!!! :D Det är helt overkligt för mig, har haft såna motgångar i hela mitt liv och så klarar jag gesäll skiten som jag trodde jag skulle få göra om många gånger.
Det var jag och en till tjej i min klass som klarade alla moment, sen var det några som hade 1-3 moment att göra om. Det är så skönt att jag slipper!!
Så nu är jag halvvägs där, att ha klarat gesällen ger mig en högre lön och större chans att få jobb.
 
Nu är allt lugnt igen och jag är ledig fram tills studenten. Imorgon ska jag på personalvisningen av baksmällan 3 och på fredag så ska jag till frisörgrossisten INZO o shoppa, efter det blir det stallet!
Har inte vart där på ca 2 månader så det ska bli mysigt :)
 
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade upp hos killen och åkte o fixade naglarna i zinkenvid 12.00
Gjorde dem student fina :) ska ju ha svart klänning så naglarna får va vitglittriga
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback