Uppstart

Helluu, då var det dags att kicka igång den här jädrans bloggen då!
Vissa kanske känner igen mig från min förra blogg (shitbypennsi) som jag valde att lägga ner o starta en helt ny i stället. Jag var helt enkelt inte nöjd med min skapelse. Jag la inte så mycket tid på den och hela bloggen kändes lame så jag ville bara få starta om på nytt!

Jag heter Pernilla och fyller 17 år nu i augusti. Den 22 augusti börjar jag mitt andra år i Nacka gymnasiums frisör utbildning.
Så lite hår tips och andra arbeten o skit som jag har gjort kommer att läggas upp.


Jag håller även på med lite nail art hemma då vi också ska ha en nagel kurs i skolan sen med lite design och akryl läggning.

(Filat lite och lackat/gjort tiger ränder på min kära syster)

Annars förutom friseriet så rider jag på fritiden en gång i veckan på Ågesta ridskola vilket jag gjort nu i ca 10 år. Dock är det lite problem med rid tider och sådant nu så jag vet inte om jag kommer att fortsätta med det.


Sen så har jag mina två djur att pyssla om, Schäfern Stella (10 år)


Leopard geckon Gucci (2 år)

Just nu bor jag med mina två små älsklingar hemma hos min mamma i Östberga som vi precis flyttat till från Segeltorp där jag har hela min barndom men har valt att lämna det skit stället för att börja ett nytt kapitel i mitt liv.
Dock så bor min pappa kvar där i villan med sin fru och kungspudel men jag bor inte där så ofta pgr av vissa skäl.
Jag har även en syster som är 23 år men som då förstås inte bor hemma men som man träffar ibland och klipper oså.
Jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga i ett första inlägg.

Det är inte direkt förbestämt vad jag kommer lägga upp här utan det är väldigt blandat ur mitt liv, det jag känner attt jag vill berätta eller har gjort som jag tycker är värt att berätta såå ah nu vet ni.
Har ni något annat ni undrar över så är det bara att fråga på, jag är ganska öppen av mig.

Puss


Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: ah jo brukar ha sjukt jobbiga menssmärtor i vanliga fall men inte så farliga humörs svängningar, tror jag :s men ah är väl bara att vänta o se då :(

2011-08-10 @ 00:48:39
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback