Make up - Dagens

ojämt och dant! Fan får aldrig till det..
Får fixa en bra vit bas skugga och noppa det vänstra ögonbrynet :(
och hitta en ny skuggning...
Annars måste jag berätta om busschafförs kvinnan imorse som stoppade mig precis när jag skulle kliva av bussen.
Jag trodde jag skulle få skäll för något o vart as rädd så ba
"Du! Vad har du för perfym? Du luktar jätte gott!"
And I was like:
"ööööhööööh jaaaa ööööh jag tror den heter v12.. Nej! VIP12 eler nåt sånt.. Rund guldig flaska.."
And she was like:
"V12? Aja! Den luktade gott iaf ;)"
Kvinna, busschafför, 45+..
Vet inte riktigt hur jag ska ta detta
Den hette visst 212VIP, illa..

Kommentarer
Postat av: GOCHICK.SE

Lucka 24 har öppnats! Hos oss får du välja ett valfritt smycke, anmäl dig och kika bland kategorierna! Du kommer inte att ångra dig efter att ha sett smyckena!

GOD JUL ÖNSKAR VI DIG!

Direktlänk: http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

2011-12-24 @ 17:18:17
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback