The girl with the dragon tatoo - Premiär!!

Då var man en av dem första i hela Sverige som fick se The girl with the dragon tatoo! Känner mig så speciell ♥
Nej men vad ska jag säga?
Den va bra på sitt sätt om man ska jämföra den med den svenska "Män som hatar kvinnor".
Den var mer.. Jag vet inte haha "mörk", häftigare spännande musik. Jag älskade verkligen musiken i filmen.
Den var filmad på ett annat sätt också.
Våldtäckts scenen var jävligt brutal och äcklig.
"Ge igen" scenen var äckligare.
Hon fucking sparka in en lång stål dildo i arslet på honom! Äckliga ljud effekter haha...
Slut scenen fick mig att vilja gå hem och gråta, fyfan. Lisbeth du kan få mig, I'm all yours ♥
Nu ska jag sova! Har avslutning imorgon, askul!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback