12/9

Det hände verkligen inget intressant idag, hade teori på frisör timmen - massa jävla färglära och förberedelse för imorgon så vi ska göra folie slingor wuw!
Sen efter skolan så var jag en sväng hemma först och drog iväg sen till morfar o käkade middag så jag kände mig som en fucking stor köttbulle när jag o mamma skulle åka hem därifrån!
Grillad kyckling med pommes, bea och sallad nom nom nom. Oså morfars äppelkaka till efterrätt!

Alltså ja jag älskar älskar älskar verkligen min morfar! Han är så söt, precis innan vi skulle gå så kommer han med en hundralapp oba "mjaa här ska du få och nu köper du INGEN "sak" utan den här pengen ska du fika för! Okej? Så kom o hämta den nu!"
Alltså han o mat ♥

Bestämde mig för att sova "tidigt" idag så det ska jag göra nu så hörs vi imöraaa

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback