16/9 - Happu gurl

Kom precis hem från schul, är smått happy.
Stod i liljeholmens bussterminal och väntade på att min buss skulle komma då det kommer fram en utländsk kvinna (hon såg ut som en typisk "rik" och utseende fixerad brud) och ba do you speak english?
Ja ba eeh yes?
(jag orkar inte skriva allt på engelska haha)
Nej men hon tyckte att min sminkning var otroligt fin, undrade om den var permanent och vart jag gjorde det om hon kunde få numret dit haha :$$
Jag ba OJ :O nej men alltså jag gör detta på mig själv varje morgon.
Hon såg as chockad ut o gav massa beröm, "It looks fantastic"
hiehiehie
okej då dom är ganska så fina..
Sen kom man hem till typ en överlycklig jycke, hon har börjat "prata" nå otroligt mycke o typ hoppade upp på mig när jag kom hem haha.. Min sötnos ♥
Nu ska jag laga mat, duscha o fixa mig o tagga till tantoo
Hare chill bröder

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback