17/9 - Segt

Okej jag vet inte riktigt hur jag ska förklara gårdagen men.. Den var bra. Ja klart det var den.
Tidig fylla
Fick ta på Jennys tuttar ♥
HAHA nej men fan vi har samma BH storlek men hennes tuttar sitter så fint fasta vilket vi stod o diskutera :(..
Sen berättade hon att hon hade en kompis som är färgblind men fick en sån här färgkub som man ska vrida på i födelsedags present.. HAHAHA!!
Fan jag är verkligen lättpåverkad. Skit pinsamt men de e najs ändå. Med rätt folk så blir jag ganska rolig.
Kissade ute för första gånger på typ 3 år! Creds till mig, men mer tack till Jenny som sjöng "livet är en våldtäkt" för mig medans. Duschade så fort jag kom hem ♥
Öhm.. Ja. Sen tog jag lite bilder också!
Skit fina!
Alexander o Jenny, inte för att man ser något.. HAHA
Jonathan o Lukas
Dräggigt..
Fan vad jag garva
Och många bilder tog jag.. HAHAHA det var för mörkt o allt blev suddigt ;( Alex har flera..

Åkte hem vid tolv med Jenny, ville inte va kvar där.
Försökte kolla på hata göteborg to knapra chips o drack cola tills jag mådde illa o höll på o somna.
Sov vid ett.
What a night..

Idag försökte jag komma på vad filmen (hata göteborg) handlade om. Men jag minns fan inte. Skånskan var för suddig o var tvungen att ha på lågt ljud.
Sen gick jag upp o skulle käka frukost, mådde mest illa så jag försökte göra en gooood macka med smörgåssallad (kyckling o bacon) vilket ledde till att jag fick springa iväg o spotta ut det i toan o dricka massa cola för att få bort smaken. FYFAN VAD ÄCKLIGT DET VA! Trodde jag skulle spy där ett tag.

Nu ska jag fixa mig o se om min systers pojkvän kan komma o hämta mig :) blir en kväll i Ängby.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback