1/9 - Utmattande dag

Det var en ganska körig o jobbig dag idag.
Hade frisör hela dagen och skulle slinga en docka med hätta.
Fan vad snygg han blev alltså
(innan var han mörbrun hårig)
Det här var min babe som jag arbetade med och klippte, vadå skelögd?
Här har vi ett arbetande fetto
(jag alltså)
Färgningen gick bra men sen när vi skulle klippa herrklippning medans blekningen satt i..
HAHA oj. Alla var riktigt trötta så i slutet av lektionen var det ingen som arbetade, alla ba sprang runt och typ pratade om vad de skulle göra nästa vecka under egen hårvård så vår lärare avbröt lektionen.
Så satt vi en liten stund o gick igenom vad alla ville göra. Har hittat min röda färg jag vill ha iaf..
Sen hur resultatet blir är ju en annan femma
Sen så funderar jag på att börja färga underhåret typ brunt på samma gång? Äh vi får se..
Vi fick gå när vi hade snackat klart så jag åkte in till stan för o hälsa på lite folk, det var mys.
Stefan står o muppar sig som vanligt, ut söta Dilan bredvid
Izzo bejb <3
Åkte hem vid 5, kände mig så jävla äcklig för att va bland människor

I liljeholmen så köpte jag mig en subway meny att ta mig hem, tänkte att det skulle va gott då min mamma inte var hemma o jag orkade inte laga mat.
Sen märkte jag att det var sånna köer så bussarna var försenade.

Så jag tog tvärbanan till Årstaberg, insåg att bussen kom aldrig så jag gick. Var hemma tio över sex.
Min sub vart kall så jag värmde den i micron. Det var inte gott.

Sen somnade jag i fotöljen av utmattning, mamma väckte mig efter en stund i jag vart skit sur o ville ba få sova nån timme.
Hon ba: men klockan är nio!
Så var den egentligen åtta.

Så jag satte mig vid datorn istället.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback