2/9 - fredag yäy

Uhm.. Idag har man typ permanentat hela dagen och hunnit göra lite folie slingor, det var fan enkelt och gick fort när man väl kom in i det.
Sen var det so som jag typ satt o pilla på mobilen igenom hela lektionen..

Åkte hem efter skolan o satt vid datorn o spela lite tv spel tills mamma kom hem då vi åkte o köpte käk på nå ställe i Årsta som tydligen skulle va as poppis kebab ställe. Palmyra? Det var feta jävla kön dit, den typ fortsatte ut genom dörren.. Men vi köpte två kebab tallrikar o tog me oss hem.
Fyfan vad vidrigt det va. Kebaben smakade typ som gammal rök gubbe. Jätte vidrigt. Så fick man små påsar med såser, stark sås - vitlöks aioli?!?!?! och youghurt.
Det va så vidrigt och dåligt. Blää glöm att jag tänker köpa kebab där igen!
Hade lust att spy upp allt när jag ätit klart. Jag funderade verkligen på att göra det.

Sen somnade jag i fotöljen efter käket. Faan jag som hade planerat att göra så mycket ikväll!!!!!... Ah eller?
Så när jag vaknar så kommer mamma oba: undra om det är medicinen som gör dig sådär trött. (somnade igår med).. Aja jag går ner till grannen nu! Ba o följa med om du vill, hennes son har också kompisar där!
Men är du sjuk i huvudet eller? Se på mig? Jag tänker inte gå ner dit o skämma ut mig jävla fetto 17 åring. Blä, ska dö framför tv:n nu o äta mig ännu fetare.

Hittade nån film
"Hanna"
"En tonårig flicka har uppfostrats av sin far att bli den perfekta mordmaskinen. Efter ett liv i den finska vildmarken låter hon sig fångas av den hänsynslösa underrättelsetjänst som jagar fadern. Allt i ett försök att komma åt den agent som mördade hennes mor."

Låter kul..


God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback