6/9 - Fyfan

Hej mina älsklingar!
Det här dagen har fan vart jobbig och äckligt seg.
Har dessutom en syrsa som förpestar min vardag lite extra mycket, den fan kvittrar hela dagarna o hela nätterna! Klockan fyra imorse var jag uppe o jagade den med en tång i Guccis terrarium för att skrämma upp den men den sjöng fan lika mycket sen ändå! Grr... Sjunger den ikväll igen är den den vinglös..

What ever.. Idag på frisör så gick vi igenom lite dagar fram över och det ska tydligen komma ett film team och filma oss om några veckor så ska de göra en film o lägga upp på hemsidan o under gymnasie mässan. Kul fucking jul!
Resten av dagen sög. Idrott o SO. Var inte direkt aktiv på något av dem haha..
Sen åkte jag in till stan en stund trots att jag kände mig så jävla äcklig, var väl där i nån kvart?

Nu är jag hemmao och är fett cool
sitter och lyssnar på soundtracks från Brütal legend, heavy metal yeah..
Vill ha en skinn eller jeans jacka som jag kan pimpa hohoho

Bleh hittade den här godingen på shock för 1798:-

Kom till mig..
Skulle passa så jäklar bra nu när jag färgar håret jätte rödare.
Fan vad jag hatar pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback