Ååh jävla mupp

Vad händer?
Btw, Östberga mordet var på tv nyss heeeeeeeeeeh! Jag ba "där bor jaaag!"
Vår granne skyller på oss :( det har aldrig hänt så mycket i Östberga sen vi flyttade hit hehehe...
I slutet av sommarlovet så var det ju en som "hoppade" ut från balkongen för o ta självmord - trodde dem då.
Nu börjar det komma fram lite och det verkar som att personen vart puttad/kastad ut från balkongen. Fyfan..


Men det är härligt!

Vad händer imorgon då? Jo en från scratch nails kommer till klassen o ska ha en gelé nagel genomgång med oss o så ska vi få testa på varandra hohoho! Så nu ska jag ta bort nagellacket o fila iordning naglarna lite.


Ska nog städa lite i mitt rum också D:

Har fått ner två avsnitt av serien awkward som jag tror jag ska kika på innan jag somnar, den verkar så jävla bra.
Fan vad jag saknar drama i mitt liv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback