Blä

Som i förra inlägget så hade jag frisör heeela dagen idag och självklart vart jag klart först av alla - fick först hjälpa Malin o göra folie slingerna och sedan göra alla fucking städuppgifter förutom två.
Putsa speglarna, göra rent på bänken bakom schampooneringen som är kaos o göra iordning i köket, diska, ta ut handdukarna ur torktumlaren o lägga in nya blöta handdukar o sätta på en ny maskin.. Mitt huvud va inte på humör för det. Fick sitta i schampoonerings massage stolen i typ 50 år innan Christine äntligen sa "Nu har Pernilla väntat jäätte länge så nu får hon gå!"
Finally..

Så jag tog tuben till liljeholmen o mötte upp Dennis som sellis o köpte mat till Gucci, plockade lite nya afficher vid globen ♥
Det skulle finnas en från rammstein med hittaren inte :(..
Sen drog jag och Dennis hem till mig en stund o hade det bra.
Nu ska jag strax sovva, tanto imorgon med massa sköna människor wie längtar något. Hoppas det blir lyckat♥
God natt nu

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback