Fett random kväll?

En episk kväll i tanto?

Det börjar med att folket bestämmer sig för att starta en eld.
Aina kommer (alltså polisen) men typ accepterar det och åker iväg.

Sen är det nån/några smarta jävlar som lägger på en bänk så det blir en stor fucking eld..
Vilket väckte folk utanförs uppmärksamhet och aina kommer igen och försöker släcka med någon mini brandsläckare de har men failar så de ringer BRANDKÅREN..
Det var väl ändå lite att ta i?
Så de kommer fan tjutandes med SIRENER dessutom. HAHA! Vi ba jaha, är det där våra skatte pengar hamnar?
O släcker den där jävla elden.

Sen under tiden var det något skinhead som fick en flaska i huvudet så de gick runt o hotade folk o fråga vem det var som fucking kasta och att om ingen berättade vem det var så skulle de slå ner allihopa.
Det roliga var att ingen av oss var ens i närheten när det hände..

Jag Alex och Andreas pallade inte trycket så vi gick o satte oss på en bänk o kollade på alex dator. Sen när vi bestämde oss för att röra på oss var alla borta haha, så vi gick till donken och satt där i ett par timmar, käkade cheeseburgare och kollade roliga klipp på youtube. Det var trevligt och riktigt roligt. Är dock skit trött nu så jag ska stänga av.
Juste jag träffade ju fan Alexander (healthydrugs) ikväll också. Det var random!

Sen så stod detta på mitt skrivbord när jag kom hem..
En fet ur tjusig bukett med rosor som Alex var här och lämnade medans jag var i stan..
Fan sluta ge mig :(:(:(
Ne fan jag håller på o somnar nu, god natt

Puss


Kommentarer
Postat av: Alex

näpp, du blir så löjligt glad så jag tänker fortsätta :) du blir så söt and you are worth it. bara din glädje är värt det :P

2011-09-10 @ 05:12:52
Postat av: Alex

näpp, du blir så löjligt glad så jag tänker fortsätta :) du blir så söt and you are worth it. bara din glädje är värt det :P

2011-09-10 @ 05:13:36
Postat av: Anonym

skinhead power

2012-02-07 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback